jueves, 7 de mayo de 2020

RETO 2



Aquí estamos con un  novo reto .
Esta vez toca xogar no ordenador.
Tendes que demostrar o moito que sabedes de contos e con axuda dos maiores, responder as preguntas que os propoñemos.

ÁNIMO E ... A XOGAR!!! 








PASAPALABRA:


Atrevédevos con este pasapalabra sobre libros?.
 Demostra que eres un experto lector.






Aquí está Ruth y Noemí co seu propio Pasapalabra.
Fixeron un rosco con libros que tiñan na casa .




XOGO DE PREGUNTAS:





Seguimos co tema dos contos...
Cantos títulos serás capaz de atopar, vendo os personaxes do seguinte debuxo?

ÍMOS ALÁ!!!!













5 comentarios:

  1. Ola,
    Son Xabier. Case teño todos os libros dos retos na miña casa. Me encantaron os xogos da biblioteca.

    ResponderEliminar
  2. Hola soy Martin de 4B,me gustaron los juegos y acerté casi todas las preguntas.

    ResponderEliminar
  3. soy jose luis esta muy bien esto jajaja

    ResponderEliminar
  4. Pablo e Diego Iglesias din que son moi divertidos os dous xogos,gustaronlle moito!!!!!

    ResponderEliminar
  5. Hola profe me encanto el reto lector

    ResponderEliminar